Ook sponsor worden?

Sponsoren zijn heel belangrijk voor onze mooie voetbalvereniging! Financiële middelen die via sponsoren binnenkomen worden gebruikt voor verschillende facetten binnen de club. Zo wordt een groot deel van het sponsorgeld gebruikt voor begeleiding en faciliteiten voor zowel het jeugd als seniorenvoetbal.
Denk o.a. aan de aanschaf van goals, ballen en kleding.

Wilt u ook wat betekenen? Bekijk de onderstaande sponsorpakketten en neem vrijblijvend contact op.

Sponsorpakketten

Hieronder vindt u een overzicht van de verschillende sponsorpakketten.

Shirtsponsering

€300 per jeugd- of seniorenteam per seizoen.
4 jaar vast

Productiekosten voor de shirts zijn bijkomende kosten en kan, als u dat wil, bij één van onze partners worden geproduceerd.

Sponsorvlag

3 jaar €150 – per seizoen
5 jaar €100 – per seizoen

Productiekosten voor de vlag zijn bijkomende kosten en kan, als u dat wil, bij één van onze partners worden geproduceerd.

Sponsorbord

3 jaar €150 – per seizoen
5 jaar €100 – per seizoen

Productiekosten voor het bord zijn bijkomende kosten en kan, als u dat wil, bij één van onze partners worden geproduceerd.

Bakkerij Struiksma
Cor Grond Dakservice