Doe mee met de club van 50!

De Club van 50 is een initiatief van de sponsorcommissie om de vereniging te laten groeien. Met de opbrengst van deze vorm van sponsoring willen we graag investeren in activiteiten voor de jeugdleden of het aanschaffen van materialen zoals voetballen, goals, nieuwe hesjes en ander trainingsmateriaal.

Door € 50 in te leggen krijg jij een plekje op ons Club van 50 bord. Jouw (groeps)naam of logo blijft voor één jaar zichtbaar op het bord, wat te bewonderen zal zijn in de kantine van de sportaccommodatie in Tzummarum. Ook zullen er jaarlijks activiteiten worden georganiseerd in bijvoorbeeld een vorm van lezingen van bekende personen en krijg je andere voordelen als je deelneemt als sponsor aan de Club van 50.

Wil jij als familielid, vriendengroep, kennis of buur óók deel uit maken van V V Tzummarum en de vereniging steunen?

Doe dan mee met de Club van 50 en schrijf je in via onderstaand formulier.

Schrijf je in via onderstaand formulier

Ik ga akkoord dat mijn gegevens en bericht worden bewaard en gearchiveerd.
Bakkerij Struiksma
Cor Grond Dakservice